Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Menü

Immunrendszer támogatása

Immunrendszer támogatásaMit tehetünk, hogy tovább érezhessük fiatalosnak magunkat? A megoldást keressük immunrendszerünk stabilitásában.

Guidi-Farkas Lilla, Funkcionális életmód-, táplálkozási és hormonegyensúly tanácsadó segítségével összeállítottunk egy TOP listát, amivel immunrendszeredet támogathatod:

❤ Minimalizáljuk a feldolgozott élelmiszereket, valamint növeljük a zöldség- és gyümölcsfogyasztást, elsődlegesen organikus forrásból. Ezzel jó hatással lehetünk a vérnyomásunkra, illetve csökkenthetjük a gyulladásokat, növelve a bevitt vitaminok és ásványi anyagok mennyiségét.

❤ Figyeljünk a megfelelő testsúlyra, a vércukor szintünk kiegyensúlyozására, amit támogat a kiegyenlített, jó minőségű szénhidrát fogyasztás.

❤ Válasszunk bio élelmiszereket, így csökkentve a bevitt növényvédő szer maradványok, kémiai anyagok, méreganyagok bevitelét.

❤ Csökkentsük a bevitt vörös húsok mértékét és együnk több csirkét, pulykát, halat.

❤ Az olajos halak fogyasztása az Omega-3 tartalom miatt kifejezetten jó hatást eredményezhet, ezért fogyasszunk hetente többször is pl. makrélát, heringet, tőkehalmájat, lazacot. A nagyobb méretű halak veszélyesek lehetnek a nehézfém szennyezettség miatt.

❤ Fogyasszunk gyulladáscsökkentő kurkumát, amelynek hatásfokát fekete bors hozzáadásával javíthatjuk. Használhatjuk őket pl. levesek, főzelékek, turmixok, különböző szószok készítésekor.

❤ Iktassuk ki a gyulladásfokozó élelmiszereket, mint pl. a finomított cukrokat, szénhidrátokat, transzzsírokat, a nagyfogyasztásra szánt állati tejtermékeket. Cseréljük őket pl. magas folát tartalmú zöld leveles zöldségekre, gyümölcsös smoothie-kra, barna rizsre vagy quinoára.

❤ Mozogjunk 4-5 napon hetente, legalább 30 percig, akár az intenzív séta is megteszi. Töltsünk minél több időt a szabad levegőn.

❤ A minőségi alvás kifejezetten fontos egészségügyi szempontból. Ha minél tovább fiatalabbak szeretnénk maradni, a pihentető alváshoz űzzük ki a hálószobából az elektromos készülékeket, mivel az elektroszmog sejtszinten károsíthat minket, főleg alvás közben, amikor tisztulnak a génjeink.

❤ Találjunk magunknak kikapcsolódást nyújtó hobbikat, illetve ápoljuk baráti, családi, társas kapcsolatainkat, mivel ezek agyunk és közérzetünkre nyújtott hatások által szintén sokáig fiatalon tartanak minket.

Immunrendszer támogatásaÖsszegyűjtöttünk pár terméket a ShineON oldalról, amelyek a fentiekhez nagyon jó kiegészítést nyújtanak: - Omega-3 a szív-és érrendszer számára, gyulladások kezelésére, agyi és idegrednszeri funkciók javítására: KATT IDE!
- D-vitamin az immunrendszer támogatásához: KATT IDE!
- B-komplex az idegrendszer működéséhez, a megfelelő energiatermeléshez, szénhidrát-anyagcsere támogatásához: KATT IDE!
- amennyiben valaki egy készítményben szeretne általánosan vitaminokat és ásványi anyagokat pótolni ideális mennyiségekkel: KATT IDE!